שימו סוף לחרם הבא!

הצטרפו אלינו וקבלו את 5 הכלים האיכותיים ביותר להתמודדות עם אחת התופעות הכי הרסניות במרחב הבית ספרי

חרם הוא לא דבר חדש, אבל האמצעים שהוא קורה דרכם התחדשו והתקדמו בקצב מסחרר: בין רגע הילדות והילדים שלנו מוצאים עצמם מוחרמים לא רק בכיתה אלא בוואטסאפ וברשתות החברתיות. לא פעם נאמר שאם הבית היה מקום מפלט מהחרם, הרי שהיום האינטראקציות הבין-אישיות חוצות גם את המרחב הדיגיטלי המלווה אותנו בחיינו האישיים.

מועדון או”פל’ה לסטודנטים הורים וילדים מתכבד לארח את מרכז מצמיחים ולהזמינכם/ן, אמהות ואבות סטודנטים/ות באו”פ, להרצאה בה נלמד איך להתמודד עם תופעה בית ספרית שבשנים האחרונות החמירה בהיקף ובנזק שלה – החרם החברתי.

ההרצאה תועבר באופן מקוון ותקיף את הנושאים הבאים:

מנגנון החרם מהווה נשק מסוכן ורב עוצמה: אכזריותו נעוצה בכך שהוא קורה ללא התראה וללא סיבה, ויכול להימשך שבועות וחודשים ארוכים בהם הילדה או הילד נותרים במצוקה. אנו כהורים נדרשים להשתכלל ולרכוש כלים מתקדמים להתמודדות עם חרמות כהורים, וכן לגיוס הילדות והילדים ליצירת סביבה חינוכית בטוחה ומכילה.

על מרכז מצמיחים להפחתת אלימות בבתי הספר

"כיצד נהפוך את בית הספר למקום יותר מצמיח עבור הילד שלי ועבור הכיתה כולה?"

מרכז מצמיחים פועל מזה 15 שנים להפחתת אלימות והעלאת תחושת שייכות בבתי הספר בישראל. בנוסף

להנחיית סדנאות לתלמידים ומתן הכשרה אקדמית לאנשי חינוך, המרכז מציע להורים ולמורים מגוון הרצאות ייחודיות ומרתקות, העוסקות במתן כלים להתמודדות עם תוקפנות בבית הספר ולקידום אקלים חברתי חיובי.

צוות המרצים כולל אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בעלי ניסיון בייעוץ חינוכי, עבודה סוציאלית, אימון והנחיית קבוצות, ומורכב מהמנחים הבכירים ביותר במרכז מצמיחים שצברו מאות ואלפי שעות הנחייה של תלמידים ומורים במגוון רחב של כיתות, גילאים ואוכלוסיות.

מתי, איפה וכמה?

29.12 | כ”ה בטבת | 19:30

ההרצאה תתקיים באופן מקוון על גבי פלטפורמת זום.

סטודנטים/ות משלמי/ות דמי רווחה ובוגרים/ות משלמי/ות דמי חבר: 10 ש”ח בלבד!

סטודנטים/ות לא משלמי/ות דמי רווחה, בוגרים/ות לא משלמי/ות דמי חבר: 40 ש”ח

אורחים/ות: 50 ש”ח


ההרשמה לפעילות הסתיימה

הירשמו עכשיו
וקבלו מנוי לכל השנה
ב400 ש״ח בלבד!